Рекомендований перелік тем кваліфікаційних (магістерських) робіт на 2023-2024 н.р.
Рівень вищої освіти: другий (магістерський)
Ступінь вищої освіти: магістр
Галузь знань: 23 Соціальна робота
Спеціальність: 231 Соціальна робота
Освітньо-професійна програма: Соціальна педагогіка
Форма навчання: денна/заочна
Ворощук О. Д. |
1. Профілактика асоціальних проявів у поведінці старших підлітків.
2. Профілактика флеймінгу серед підлітків у ЗЗСО. 3. Профілактика грифінгу серед підлітків у ЗЗСО. 4. Профілактика секстингу серед підлітків у ЗЗСО. |
Дідух І. Я. | 1. Соціально-педагогічний вплив на адаптацію дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах.
2. Соціально-педагогічні умови формування емоційного і соціального інтелекту дітей. 3. Соціокультурна діяльність у сфері формування здоров’язберігаючої компетентності в освітньому середовищі. 4. Формування соціоекологічної культури здобувачів освіти: вітчизняний та зарубіжний досвід. 5. Зміст, форми та специфіка організації волонтерської діяльності в сучасних умовах. 6. Соціально-педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій молоді. |
Зозуляк-Случик Р. В. | 1. Вплив здоров’язберігаючих технологій на розвиток підлітків у воєнний період
2. Вплив внутрішньосімейної взаємодії на соціалізацію дітей молодшого шкільного віку у воєнний період 3. Подолання шкільних страхів молодших школярів у соціально-педагогічній діяльності 4. Робота соціального педагога в закладах середньої освіти з дітьми ВПС 5. Профілактика гемблінгу в підлітковому середовищі |
Комар І. В. | 1. Технології соціально-педагогічної роботи з розвитку особистісного потенціалу здобувачів освіти.
2. Медіація у роботі представника соціально-педагогічної сфери. 3. Тренінгові технології в процесі підготовки майбутнього соціального працівника. 4. Інноваційні технології надання соціально-педагогічних послуг здобувачам освіти. |
Кулик І. В. | 1. Соціальна реабілітація військовослужбовців та членів їхніх сімей.
2. Соціальна інтеграція внутрішньо переміщених осіб як технологія соціальної роботи. 3. Формування сімейних цінностей дітей в прийомних сім’ях. 4. Соціально-педагогічні умови соціалізації дітей, що перебувають у складних життєвих обставинах. |
Лемко Г. І. | 1. Соціальна підтримка постраждалих у воєнний період
2. Супервізія в діяльності соціальних працівників 3. Технології соціальної роботи з сім’ями військовослужбовців. 4. Технологія формування безпечної поведінки підлітків в Інтернет середовищі |
Михайлишин Г. Й. | 1. Діяльність соціального педагога зі збереження психічного здоров’я школярів в умовах війни
2. Соціально-педагогічні технології попередження проявів жорстокої поведінки у шкільному середовищі 3. Соціально-педагогічний супровід дітей дошкільного віку з багатодітної сім’ї 4. Технології формування soft skills майбутніх соціальних працівників 5. Особливості адаптації дітей з числа внутрішьо переміщених осіб до нових умов життя |
Петришин Р. А. | 1. Педагогічна культура батьків як один із компонентів формування особистості школяра.
2. Соціально-правовий захист ВІЛ-позитивних дітей. 3. Здоровий спосіб життя як соціально-педагогічна умова становлення особистості у підлітковому віці. 4. Соціальна молодіжна політика в умовах децентралізації. 5. Молодіжна робота в діяльності територіальних громад.
|
Протас О. Л. | 1. Соціальна підтримка дітей із сімей ВПО в умовах воєнного стану.
2. Формування готовності до самостійного життя випускників закладів інституційного догляду та виховання дітей 3. Соціально-педагогічна діяльність з обдарованими дітьми в ЗЗСО 4. Соціально-педагогічний супровід професійного самовизначення осіб з функціональними обмеженнями |
Сабат Н. В. | 1. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами в умовах освітнього середовища.
2. Організація соціально-педагогічної діяльності з дітьми в освітньому середовищі. 3. Формування навичок соціальної компетентності у школярів як пріоритет соціально-педагогічної діяльності. 4. Профілактика хейтингу серед підлітків у закладах загальної середньої освіти. |
Сабат Н. І. | 1. Адаптація дітей із сімей ВПО до нових соціально-економічних умов як фактор забезпечення їхньої життєтворчості.
2. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми із внутрішньо переміщених сімей. 3. Соціальна підтримка дітей із сімей військовослужбовців. 4. Соціально-педагогічні умови інтеграції в освітній простір дітей, що постраждали від війни. |
Тимків Л. С. |
1. Формування соціальної компетентності підлітків у діяльності соціального педагога закладу загальної середньої освіти 2. Роль соціального педагога в створенні та діяльності шкільної служби порозуміння 3. Соціально-педагогічний супровід підлітків з різними проявами акцентуацій характеру 4. Поственція суїциду як механізм профілактики самогубств у діяльності соціального педагога освітнього закладу |
2022–2023 н.р.
1. Соціально-педагогічна допомога внутрішньо переміщеним особам в
умовах воєнного стану.
2. Соціальна адаптація внутрішньо переміщених осіб.
3. Соціальна підтримка учасників бойових дій у процесі адаптації до
мирного життя.
4. Умови ефективного соціально-педагогічного консультування сімей
військовослужбовців.
5. Особливості соціально-педагогічної роботи з багатодітними сім’ями в
умовах воєнного стану.
6. Особливості психологічного супроводу соціальних працівників
територіальних центрів в умовах війни.
7. Умови ефективного психоконсультування молодих сімей.
8. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності фахівця
соціальної сфери.
9. Соціально-педагогічні умови підготовки юнаків та дівчат до сімейного
життя.
10. Формування професійної культури майбутніх соціальних працівників
(соціальних педагогів) засобами тренінгових технологій.
11. Консультативна діяльність соціального педагога в закладі загальної
середньої освіти.
12. Діяльність соціального педагога з національно-патріотичного виховання
старшокласників.
13. Профілактика асоціальних проявів у поведінці старших підлітків.
14. Арттерапевтичні методи в роботі з дітьми, які перебувають у складних
життєвих обставинах.
15. Соціально-педагогічний супровід дітей з особливими потребами засобами
арттерапевтичних технологій.
16. Казкотерапія як засіб гендерного виховання дітей дошкільного віку у
ЗДО.
17. Особливості використання ігрових технік в системі соціально-
педагогічної роботи.
18. Соціально-педагогічний аспект самоменеджменту учнів-
старшокласників.
19. Соціально-педагогічна профілактика агресії підлітків у шкільному
середовищі.
20. Технології діяльності соціального педагога з профорієнтації
старшокласників.
21. Соціальна профілактика кібербулінгу у підлітковому середовищі.
22. Особливості застосування медіації у роботі соціального педагога.
23. Формування у старшокласників здатності до критичного сприйняття
впливів засобів масової комунікації.
24. Соціально-педагогічні засади формування усвідомленого ставлення
батьків до прав дитини.
25. Формування професійного іміджу майбутнього соціального педагога.
26. Формування комунікативної компетентності майбутнього соціального
педагога.
27. Соціально-педагогічний супровід дітей із неблагополучних сімей.
28. Компоненти здорового способу життя сучасної молоді.
29. Використання Інтернет-ресурсів у професійній діяльності соціальних
працівників.
30. Діяльність соціального педагога з розвитку творчості дітей молодшого
шкільного віку.
31. Формування соціокультурної компетентності майбутніх соціальних
працівників.
32. Технологія соціально-педагогічної підтримки обдарованих
старшокласників.
33. Технологія соціально-педагогічної діяльності з обдарованими дітьми в
умовах закладу загальної середньої освіти.
34. Подолання шкільних страхів молодших школярів у діяльності
соціальних педагогів.
35. Особливості використання у соціальній роботі рекламно-інформаційних
технологій.
2021–2022 н.р.
1. Вплив девіантної поведінки на порушення життєвої компетентності
підлітків.
2. Подолання відчуття самотності у людей похилого віку засобами
соціальних комунікацій.
3. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми
потребами в умовах закладу загальної середньої освіти.
4. Соціально-педагогічний тренінг як метод профілактики конфліктів серед
підлітків.
5. Соціально-психологічні особливості взаємовідносин у молодій сім’ї.
6. Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї у студентів ЗВО.
7. Соціально-педагогічна робота асистента вчителя із дітьми з особливими
освітніми потребами.
8. Особливості соціальної роботи з дисфункціональними сім’ями.
9. Формування педагогічної культури батьків у діяльності соціального
педагога.
10. Соціальний супровід дітей із сімей, які перебувають у складних життєвих
обставинах.
11. Підготовка старшокласників до сімейного життя шляхом формування
культури міжособистісного спілкування.
12. Умови морально-психологічної підготовки юнаків і дівчат до сімейного
життя.
13. Соціальна робота з дітьми із сімей трудових мігрантів.
14. Соціальний патронаж людей похилого віку.
15. Психолого-педагогічні чинники соціальної адаптації молодших школярів.
16. Здійснення корекції вербального спілкування «дітей вулиці».
17. Соціальна та педагогічна інтеграція дітей з особливими освітніми
потребами засобами ІКТ.
18. Формування культури безконфліктних відносин у сім’ї.
19. Створення сприятливого інклюзивного середовища для навчання дітей з
особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти.
2020–2021 н.р.
1. Методи формування соціальної активності старшокласників.
2. Формування психологічної готовності майбутнього соціального педагога
до професійної діяльності.
3. Особливості родини, що виховує дитину з розладами спектру аутизму.
4. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики кібербулінгу
серед підлітків.
5. Профілактика тютюнопаління у закладах середньої освіти.
6. Психолого-педагогічні особливості соціальної адаптації дітей
підліткового віку в закладах позашкільної освіти.
7. Вплив способу життя на девіантну поведінку підлітків.
8. Соціально-педагогічний супровід інтелектуально обдарованих молодших
школярів в умовах закладу загальної середньої освіти.
9. Формування конфліктологічної компетентності соціального педагога в
умовах ЗВО.
10. Соціально-педагогічний супровід дітей із сімей, що перебувають у
складних життєвих обставинах.
11. Соціально-педагогічна діяльність з підготовки дитини до навчання у
школі в умовах закладу дошкільної освіти.
12. Формування ціннісних орієнтацій дітей старшого шкільного віку.
13. Особливості виховання культури взаємин батьків і дітей дошкільного
віку в сім’ї і закладах дошкільної освіти.
14. Методи соціально-педагогічного консультування сімей з дітьми з
особливими освітніми потребами.
15. Професійне самовизначення старшокласників в контексті діяльності
соціального педагога в навчальному закладі.
16. Асертивна поведінка як спосіб протидії психологічному насиллю жінок.
17. Попередження булінгу у підлітковому середовищі.
18. Національно-патріотичне виховання старшокласників військово-
спортивного ліцею як соціально-педагогічна проблема.
19. Волонтерська діяльність як чинник самореалізації особистості.
20. Соціально-педагогічні аспекти запобігання інтернет-залежності у
підлітків.
21. Попередження суїцидальної поведінки у молодіжному середовищі.
2019–2020 н.р.
1. Формування культури життєвого самовизначення старшокласників
засобами освітнього тренінгу.
2. Формування елементів сексуальної культури старшокласників.
3. Соціально-педагогічна робота з гіперактивними молодшими школярами в
умовах ЗСО.
4. Теоретико-методичні аспекти профілактики булінгу в учнівському
середовищі.
5. Соціально-педагогічна готовність асистентів вчителя до інклюзивного
навчання дітей з особливими освітніми потребами.
6. Особливості соціально-педагогічної діяльності щодо попередження
булінгу серед підлітків.
7. Дитяча субкультура як фактор соціалізації молодшого школяра.
8. Соціально-педагогічна профілактика абортів як умова збереження
репродуктивного здоров’я молоді.
9. Реінтеграція в суспільство осіб, звільнених з місць позбавлення волі.
10. Соціальна робота з людьми похилого віку, що хворіють на деменцію.
11. Соціально-педагогічна діяльність щодо попередження девіантної
поведінки підлітків.
12. Формування загальнолюдських моральних цінностей старшокласників в
умовах закладу середньої освіти.
13. Соціально-психологічні особливості формування вольових рис характеру
у підлітків.
14. Вплив арт-терапії на формування особистості дитини шкільного віку.
15. Соціально-педагогічні умови профілактики Інтернет-залежності у
підлітків.
16. Вплив профорієнтаційної роботи на самореалізацію старшокласників.
17. Соціально-педагогічна підтримка дітей учасників АТО / ООС в умовах
загальноосвітнього навчального закладу.
18. Соціальна робота з людьми похилого віку в умовах геріатричного
пансіонату.
19. Формування соціально-правової свідомості учнів соціальним педагогом в
умовах ЗОШ.
20. Профілактика насильства в сім’ї серед дітей старшого шкільного віку.
21. Удосконалення соціально-правового захисту дітей сиріт (на прикладі
Івано-Франківської області)».
22. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими потребами.
23. Соціально-педагогічні засади вирішення проблеми дитячої праці в
Україні.
24. Особливості організації соціально-педагогічної діяльності з формування
творчих компетентностей у дітей молодшого шкільного віку.
25. Соціально-педагогічні умови формування соціальної компетентності
дітей молодшого шкільного віку.
26. Підготовка старшокласників до захисту України в умовах Нової
української школи.
27. Особливості соціальної роботи з жертвами сімейного насильства.
28. Соціально-педагогічні умови розвитку творчих здібностей молодших
школярів.
29. Діяльність організації «Пласт» як чинника соціалізації дітей юнацького
віку Галичини (перша третина ХХ століття).
30. Соціально-педагогічний супровід підготовки підлітків до самостійного
життя в умовах ДБСТ.
31. Соціальна підтримка безробітних осіб з функціональними обмеженнями в
умовах центру зайнятості.
32. Емоційне вигорання студентської молоді як чинник зниження успішності
у навчанні.
33. Особливості розвитку соціального інтелекту дітей в умовах закладу
дошкільної освіти.
34. Соціально-педагогічна підтримка життєдіяльності осіб похилого віку в
умовах територіального центру надання соціальних послуг.