Участь викладачів кафедри у семінарі-практикумі «Ефективна комунікація з літніми людьми та збереження власного психологічного здоров’я за стресових умов (пандемія COVID-19)»

Упродовж 4 днів (з 23.11 по 26.11) завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Ковбас Б.І. та викладачі кафедри Кулик І.В., Дідух І.Я. та Тимків Л.С. взяли участь у семінарі-практикумі «Ефективна комунікація з літніми людьми та збереження власного психологічного здоров’я за стресових умов (пандемія COVID-19)». Семінар-практикум проходив у межах проєкту «Психологічна підтримка літніх осіб в період карантину» за грантової підтримки Національного фонду досліджень України, що реалізується Інститутом педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України.

Спікером семінару-практикуму виступила Татаурова-Осика Галина Петрівна, кандидат психологічних наук, практичний психолог, науковий співробітник відділу психології праці ІПООД імені Івана Зязюна НАПН України, виконавець проєкту «Психологічна підтримка літніх осіб в період карантину». Семінар-практикум проходив на платформі ZOOM. В ньому взяли участь 25 осіб.

Слухачі семінару-практикуму кожного дня розглядали нову тему.

День 1. «Емоції: яким вони є, як виникають, методи емоційної саморегуляції» було присвячено темі емоцій. Учасники мали змогу дізнатися про широку палітру емоцій, якими вони є, як виникають, а також, які існують методи емоційної саморегуляції та як їх опанувати.

День 2. «Вікові особливості та потреби літніх осіб: якими вони є, як їх врахувати» було присвячено темі вікових особливостей та потреб літніх осіб, розкрито ряд чинників, які впливають на формування і розвиток проблем і потреб життєдіяльності людей похилого віку. 

День 3. «Поведінка під час спілкування: наші ролі, причини непорозумінь, асертивність» було присвячено темі поведінки під час спілкування, якими бувають ролі учасників під час спілкування, причини виникнення непорозумінь, асертивність. Учасники опрацювали одну з найпоширеніших моделей взаємин між людьми – трикутник Картмана та багато іншого.

День 4. «Емоційне вигорання: причини, стадії, ресурси для відновлення» було присвячено темі емоційного вигорання, причин та стадій. Учасники семінару-практикуму дізналися про ресурси для відновлення під час емоційного вигорання.

На завершення семінару-практикуму учасники отримали сертифікати про участь у семінарі.

Висловлюємо щиру подяку Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України за отриманий досвід ефективної комунікації з літніми людьми та приємне спілкування.