Ворощук Оксана Дмитрівна

Кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи

 

Персональна інформаціяОсновні публікаціїДіяльністьКонтакти
1. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Прізвище Ворощук
Ім’я Оксана
По батькові Дмитрівна
Рік народження 1971
Посада доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи
Вчене звання доцент
Рік присвоєння 2008
Серія атестата доцента 12 ДЦ
Номер атестата доцента №020012
Науковий ступінь кандидат педагогічних наук
Рік одержання 2005
Серія диплома кандидата ДК
Номер диплома кандидата №030110
2. ВИЩА ОСВІТА
Заклад Прикарпатський університет імені Василя Стефаника
Спеціальність математика і інформатика
Рік випуску 1994
Кваліфікація за дипломом вчитель інформатики і математики
Серія диплома КЕ
Номер диплома №08785
Заклад ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Спеціальність соціальна педагогіка
Рік випуску 2008
Кваліфікація за дипломом соціальний педагог, викладач соціальної педагогіки у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації
Серія диплома ВА
Номер диплома №347784503. НАВЧАННЯ В АСПІРАНТУРІ
Заклад ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Роки навчання 2000-2003
Тема кандидатської дисертації: «Теорія і практика учнівського самоуправління в гімназіях Галичини (початок ХХ ст. – 1939р.)»
Протокол Вченої ради 4 березня 2005р., протокол №3
Галузь наук Педагогічна освіта
Наукова спеціальність 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки
Рік захисту 2005
Шифр та назва спецради К20.051.01
Назва закладу, де відбувся захист ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
Науковий керівник Ступарик Б.М., Завгородня Т.К. – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки імені Б.Ступарика ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника»
1-ий опонент доктор педагогічних наук, професор Руснак Іван Степанович, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, завідувач кафедри педагогіки і методики початкового навчання, декан педагогічного факультету
2-ий опонент кандидат педагогічних наук, доцент Поліщук Віра Аркадіївна, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, докторант кафедри педагогіки4. РЕЦЕНЗУВАННЯ ТА ОПОНУВАННЯ ДИСЕРТАЦІЙ, ВІДГУКИ НА АВТОРЕФЕРАТИ, ЕКСПЕРТНІ ВИСНОВКИ ТОЩО
Офіційний опонент дисертаційного дослідження Кєжковскої Ірини Леонідівни «Формування організаторських умінь і навичок старшокласників у позаурочному навчально-виховному процесі», представленої до захисту здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.07 – теорія та методика виховання
  1. Ворощук О. Соціально-педагогічні засади міжособистісного спілкування/ Методичні рекомендації. Вид. друге. – Івано-Франківськ, 2014. –64 с.
  2. Ворощук О. Д. Технології соціально-педагогічної діяльності гувернера: Навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів. Вид. друге. – Івано-Франківськ, 2014. – 100 с.
  3. Ворощук О. Вплив телевізійного насильства на дітей/ Дитинство без насилля: суспільство, школа і сімя на захист прав дітей: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції/ за заг. ред. проф. О. Кікінеджі. – Тернопіль: Стереоарт, 2014. – 2014. – С. 430–432.
  4. Тестові завдання з соціально-педагогічних дисциплін: навчальний посібник для студентів спеціальності «Соціальна педагогіка»/ за ред. проф.. Богдана Ковбаса. – Івано-Франківськ: НАІР, 2014. – 232 с.
  5. Ворощук О. М. Г. Стельмахович про виховання дитини в сімї «нянею з народу»/ Мирослав Гнатович Стельмахович – видатний український педагог: матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, 5-6 червня 2014 року, м. Івано-Франківськ. – Івано-Франківськ, 2014. – С. 52-54.
  6. Ворощук О. Сучасні теорії менеджменту/ Теоретико-методологічний аспект соціально-педагогічної діяльності та соціальної роботи: інформаційний бюлетень. Випуск 2. – Івано-Франківськ, 2014. – С. 13 – 16
  7. Ворощук О., Журавська Л. Самоменеджмент учня старшокласника як важлива складова успіху/ Теоретико-методологічний аспект соціально-педагогічної діяльності та соціальної роботи: інформаційний бюлетень. Випуск 2. – Івано-Франківськ, 2014. – С. 16 – 20.
  8. Ворощук О., Кибич Л. Стосунки з однолітками як чинник соціалізації дітей у молодшому шкільному віці/ Теоретико-методологічний аспект соціально-педагогічної діяльності та соціальної роботи: інформаційний бюлетень. Випуск 2. – Івано-Франківськ, 2014. – С. 20 – 24.
  9. Ворощук О. Інклюзивне навчання в загальноосвітній сільській школі// Гірська школа. – 2014. – №10. – С.
  10. Ворощук О. Стиль керівництва як фактор ефективної діяльності навчальної установи // Вип. 715. Педагогіка і психологія. – Чернівці: Чернівецький нац. у-т:, 2014. – С. 43-49.
  11. Ворощук О. Основи наукових досліджень/ Методичні рекомендації / упор. О. Ворощук. – Івано-Франківськ, 2014. – 48 с.
  12. Основи соціально-педагогічних досліджень/ Методичні рекомендації/ упор. О. Ворощук . Івано-Франківськ, 2014. – 48 с.
  13. Vorochshuk O. The role in the Carpathion region in promoting healthy lifestyles / G. Lemko // Antropologia krajobrazu: obraz – zmysły – pamięć. Międzynarodowa konferencja naukowa. Gniezno, Instytut Kultury Europejskiej UAM, 25-27 września 2014. Program konferencji. Księga abstraktów. – Gniezno, 2014. – S. 23.
  14. Ворощук О. Теорія і практика учнівського самоуправління в гімназіях Галичини першої третини ХХ століття// Науковий вісник Мукачівського державного університету, 2015 Серія «Педагогіка та психологія». Випуск 1 (1) –2015. – С. 12-14.
  15. Voroshchuk Оksana, Ketsyk Ulyana. Teaches’ training for social and educational activity conditions of mountain area // Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University. Scientific Edition. Series of Social and Human Sciences/ – Vol. 1, №2, 3. – Ivano-Frankivsk, 2014. – S. 255-257.
  16. Ворощук О. Виявлення особистісних характеристик обдарованих підлітків/ Теоретико-методологічний аспект соціально-педагогічної діяльності та соціальної роботи: інформаційний бюлетень. Випуск 2. – Івано-Франківськ, 2015. – С.25-30 .
  17. Ворощук О., Герасимчук Г. Соціально-педагогічна діяльність з творчо-обдарованими дітьми/ Теоретико-методологічний аспект соціально-педагогічної діяльності та соціальної роботи: інформаційний бюлетень. Випуск 2. – Івано-Франківськ, 2015. – С.30-32 .
  18. Ворощук О., Дудкевич М. Соціально-педагогічна робота з сім’ями, що виховують обдарованих дітей/ Теоретико-методологічний аспект соціально-педагогічної діяльності та соціальної роботи: інформаційний бюлетень. Випуск 2. – Івано-Франківськ, 2015. – С.32-35 .
  19. Ворощук О., Мосюрчак С. Причини виникнення неформальних молодіжних об’єднань підлітків/ Теоретико-методологічний аспект соціально-педагогічної діяльності та соціальної роботи: інформаційний бюлетень. Випуск 2. – Івано-Франківськ, 2015. – С.35-39 .
  20. Ворощук О. Формування здорового способу життя молоді в Україні: соціально-правовий аспект // Вип. 739. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Чернівецький національний у-т, 2015. – 20-25.
  21. Сприяння формуванню здорового способу життя молоді в Україні: соціально-правовий аспект // Соціальна робота як правова професія: матеріали Міжнар. наук.- практ. – конф., 29 квітня 2015. – Чернівецький національний університет ім.. Ю. Федьковича. – Чернівці, 2015. – С. 27 – 30.
  22. Ворощук О. Методи соціальної роботи // Методичні рекомендації. – Івано-Франківськ, 2015. –92 с.
  23. Ворощук О. Д. Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів як менеджерів інноваційного розвитку навчального закладу// Соціальна педагогіка і соціальна робота: виклики сьогодення: Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції з міжнародною участю/ за заг. ред. В. А. Поліщук, С. М. Калаур, Г. І. Слозанської. – Тернопіль: Вектор, 2015. – С. 19-23.
    Ворощук О. Підготовка соціальних педагогів як менеджерів освітніх установ/ О. Ворощук // Науково-методичний збірник Коломийського педагогічного коледжу. Авторський колектив. – К.: КПК, 2016. – С. 10 – 13.
  24. Ворощук О. Робота в умовах інклюзивної освіти/ О. Ворощук // Освітянське слово. – 2016. – № 6-7. – С. 5.
  25. Ворощук О. Самоменеджмент учня-старшокласника як важлива складова успіху/ О. Ворощук / Інформаційний бюлетень кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи. Випуск 4, тематичний: Теоретичні, методичні і практичні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи: тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26 травня 2016р. – Івано-Франківськ, 2016. – С.136 – 141.
  26. Ворощук О., Мах Х. Соціально-психологічна адаптація дітей з вадами зору/ О. Ворощук / Інформаційний бюлетень кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи. Випуск 4, тематичний: Теоретичні, методичні і практичні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи: тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26 травня 2016р. – Івано-Франківськ, 2016. – С. 141- 145.
  27. Ворощук О., Стефуришин А. Формування морально-психологічної готовності студентської молоді для створення сімї/ О. Ворощук / Інформаційний бюлетень кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи. Випуск 4, тематичний: Теоретичні, методичні і практичні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи: тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26 травня 2016р. – Івано-Франківськ, 2016. – С. 145 – 149.
  28. Ворощук О., Шибацька Н. Взаємозвязок особистісної тривожності підлітків із їхнім статусним положенням у класному колективі/ О. Ворощук / Інформаційний бюлетень кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи. Випуск 4, тематичний: Теоретичні, методичні і практичні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи: тези доповідей І Всеукраїнської науково-практичної конференції, 26 травня 2016р. – Івано-Франківськ, 2016. – С. 149 – 152.
  29. Ворощук О. Інтеграція дітей з особливими потребами у загальноосвітній простір/ О. Ворощук / Актуальні проблеми сучасної соціології, соціальної роботи та професійної підготовки фахівців: Матеріали доповідей та повідомлень Міжнародної науково-практичної конференції/ За ред. проф. І. В. Козубовської, проф. Ф. Ф. Шандора. – Ужгород, 2016. – С. 30 – 40.
  30. Ворощук О. Роль громадських організацій у формуванні здорового способу життя / О. Ворощук // Особистість, суспільство, політика: Матер. IV Міжнар. наук.-практ. конф. / упоряд. С. Терепищий. – Люблін: WSEI, 2016. – С.39 – 43.
  31. Ворощук О. Підготовка соціальних педагогів до інклюзивного навчання дітей з особливими потребами у середовищі загальноосвітнього навчального закладу / О. Ворощук // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / за ред. Л.П. Мельник, В.І. Співака.–Вип. XХVІI. Серія: соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2016. – С. 61 – 71.
  32. Ворощук О., Лемко Г. Технології соціально-педагогічної діяльності гувернера Навчально-методичний посібник. – Івано-Франківськ, 2016. – 133 с.
  33. Інклюзивна освіта/ Методичні рекомендації/ Укл. Ворощук О. Д. – Івано-Франківськ, 2016. – 52 с
  34. Ворощук О. Підготовка соціальних педагогів до інклюзивного навчання дітей з особливими потребами у середовищі загальноосвітнього навчального закладу / О. Ворощук // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка / за ред. Л.П. Мельник, В.І. Співака.–Вип. XХVІI. Серія: соціально-педагогічна. – Кам’янець-Подільський: ПП Медобори-2006, 2016. – С. 61 – 71.
  35. Ворощук О., Лущ О. Вплив тривожності на агресивну поведінку старших підлітків/Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2019. № 66, Т. 1.C.103-107.
  36. Ворощук О., Ступарик С. Прояви та шляхи ефективної профілактики булінгу в підлітковому середовищі/ Освітній простір.2019. С.107-114
  37. Ворощук О., Лемко Г. Професійна підготовка соціальних педагогів до іклюзивного навчання дітейтей з особливостями психофізичного розвитку в ЗОШ/ Гірська школа українських карпат № 21 (2019) С. 98-102.
  38.  Ворощук О. Наукова школа Богдана Ступарика та її внесок у розвиток історії української педагогіки/ Актуальні питання гуманітарних наук: Міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка/ [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип.34. Том 2. – С. 199 – 204.
  39. Ворощук О. Теоретичний аспект феномену «наукова школа» / Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах 2021 р., № 74, Т. 1. С.72-75.
  40. Розвиток науково-педагогічних шкіл у галузі дошкільної освіти України (друга половина XХ ст. – початок ХХІ ст.)/ Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології”. СумДПУ імені А. С. Макаренка. Суми, 2021. С. 13 – 24.
  41. Lemko, H., Kachak, T., Voroshchuk, O., Didukh, I., Mochan, T., & Bai, I. (2021). Formacao de valores morais nos alunos: metodos eficazes do diagnostico. Laplage Em Revista, 7(3B), p.556-568. https://doi.org/10.24115/S2446-6220202173B1597p.556-568.( web of science)
Секретар науково-методичної ради Педагогічного факультету.
Член вченої ради Педагогічного факультету.