УЧАСТЬ ВИКЛАДАЧІВ КАФЕДРИ В МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ОСОБИСТОСТІ»

23-24 вересня викладачі кафедри Роксоляна Зозуляк-Случик, Лідія Тимків і Віталія Яремчук взяли участь у роботі Міжнародної науково-практичної конференції «Теоретико-методологічні проблеми сучасної психології особистості», яка проводилася на базі факультету психології Прикарпатського національного університету ім.В.Стефаника.
Учасниками конференції (модератор – завідувачка кафедри психології розвитку Оксана Паркулаб) обговорювалися такі значущі питання, як: гносеологічна, когнітивно-біхевіоральна лінія розбудови психології особистості; психолого-історична лінія побудови психології особистості; герменевтико-феноменологічні студії в царині сучасної психології особистості; діяльнісна, конструкціоністська і психотехнічна платформа розвитку психології особистості; екзистенційно-суб’єктні засади розвитку сучасної персонології та теоретико-методологічні основи сучасної психології особистості в контексті міждисциплінарних студій
У роботі конференції взяли участь викладачі, науковці, докторанти, аспіранти, магістри, студенти, соціальні працівники та практичні психологи, які представляли провідні університети та інститути України та країн зарубіжжя (Канада, Польща, Литва, Словаччина, Білорусь).
Роботу онлайн-конференції вітальним словом розпочали проректор з науково-педагогічної роботи Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, професор Сергій Шарин, т.в.о.декана факультету психології, доцентка Оксана Федик та президент-засновник та директор програм Інституту Grassroots д-р Хасрат Арджюменд, кандидат наук з міжнародного екологічного управління та постдоктор екологічного права, професор (м.Монреаль, Канада),
Модераторка онлайн-конференції, кандидатка психологічних наук, доцентка, завідувачка кафедри психології розвитку факультету психології ПНУ Оксана Паркулаб, зазначила, що дослідження поняття «особистість» в психології неможливе без звернення до його вивчення у широких суспільних і культурно-історичних контекстах, якими виступають фундаментальні, світоглядні та практичні науки – науки природознавчого циклу, філософія, історія, соціологія, філологія та педагогіка.
Зокрема, свої наукові напрацювання в своїх виступах розкрили: Євгенія Гейко, докторка психологічних наук, професорка, завідувачка кафедри психології Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка проаналізувала теоретико-методологічні підходи до проблеми вивчення цілісності особистості та розкрила стан її розробки; Олександр Лавріненко, доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник відділу теорії і практики педагогічної освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України акцентував увагу на питанні розвитку творчого потенціалу особистості вчителя, в руслі виконання ними нових ролей – фасилітатора та тьютора; Наталія Мажейкене – професорка, докторка соціальних наук, факультет соціальних наук Університету Вітаутаса Великого (Литва) – представила дослідження проблеми транскультурної гібридної ідентичності учнів-мігрантів; професорка Малгожата Став’як-Ососінська (Республіка Польша) висвітлила особливості психологічної адаптації студентів-педагогів до дистанційної освіти, проблеми та переваги гібридної форми навчання над іншими технологіями.
З доповідями виступили також і науковці Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. Аспекти психологічної інтерпретації феноменологічних модусів практики молитвотворення християн висвітлила професорка Ольга Климишин, особливості когнітивно-поведінкової терапії наслідків дитячої травми проаналізовано професоркою Мирославою Гасюк, питання морального вибору як основи становлення особистості соціального працівника розкрила професорка Роксоляна Зозуляк-Случик, вибір копінг-стратегій військовими в ситуації бойового стресу представила доцентка Наталія Матейко), основні тенденції історіоризації на теренах сучасної психології особистості, зокрема в контексті становлення історичної психології, її категоріального апарату та принципів, у взаємодії з іншими галузями психології (доцентка Світлана Литвин-Кіндратюк).
Досить насиченим і цікавим був другий день роботи онлайн-конференцїї, який передбачав проведення різноманітних майстер-класів. Учасники наукового форуму взяли участь у майстер-класах: «Казкотерапія як метод розвитку критичного мислення і соціального прогнозування особистості» (Оксана Паркулаб), «Технології сімейного коучингу» (Галина Федоришин), Мотив «Гора» за методом символдрами (діагностика особистісного подолання труднощів) (Маргарита Гутиря).
Щиро дякуємо організаторам онлайн-конференції – факультету психології, кафедрі психології розвитку (завідувачка кафедри Оксана Паркулаб) Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника за можливість бути учасниками такого змістовно-насиченого наукового заходу, як у плані теорії , так і практики!
На зображенні може бути: 1 особаНа зображенні може бути: 4 людини та екранНа зображенні може бути: текст «роксоляна зозуляк случик KpaHi роксоляна возуляк... оксана паркулаб професйна етика майбутних соцальних працвникв це нтегративне особистсне утворення, яке становить сукупнсть сформованих професйно-етичних знань, умнь, деалв цинностей, особистсно- моральних професйно важливих якостей, що дають змогу здйснювати професйну дяльнсть OCHOBİ морального вибору вi̇дповдно до морально-етичних принципв i стандартв соцальной роботи. миколавна олеся коропецька на свитлана:олщук наталя ванцев прикарп, сковати zrig- tau Myroslava Hasiuk стефаника Oksana Yaremchuk ще особи активувати вистройки"»На зображенні може бути: ‎13 людей, зокрема Віталія Яремчук та ‎текст «‎Natalija Mazeikiene оксана паркулаб оксана уйко 4 дана позняк Yurii Khrusch- Ripskyi marta chaplak 4 Oksana Yaremchuk олеся коропецька богдан тимкi̇в و Irop гоян & Βίκτο плецький таля Ma тейко наталякобилянська zrig- олександра инчук ще осіб ви ®åç品‎»‎‎На зображенні може бути: 2 людини, екран та текст