У червні відбулися кваліфікаційні іспити у студентів педагогічних коледжів, які через кілька днів стануть фахівцями з соціальної роботи. До роботи екзаменаційних комісійзі спеціальності 231 Соціальна робота були залучені доценти нашої кафедри Ворощук О. Д. (Коломийський педагогічний коледж) та Сабат Н. В. (Чортківський гуманітарно-педагогічний коледж імені О. Барвінського).
У сучасних умовах електронні ресурси дають змогу ефективно вирішувати завдання дистанційного навчання. Для складання кваліфікаційних іспитів викладачами коледжів було підібрано запитання та тестові завдання для письмової частини іспиту.
Студенти підключалися до сервісу через телефони, планшети, ноутбуки та слідували алгоритму проведення екзамену, виконуючи завдання екзаменаційних білетів.Після закінчення письмової частини іспиту комісія, скориставшись відеозв’язком на платформі для он-лайн конференцій Zoom, здійснила перевірку письмових студентських робіт та заслухала усні відповіді на запитання білетів.Свої відповіді студенти аргументували досвідом, отриманим під час проходження практики он-лайн із використанням платформZoomта інших. Це свідчить про здатність майбутніх соціальних працівників перебудовувати зміст і напрями своєї професійної діяльності залежно від вимог часу, їхню готовність використовувати цифрові технології у роботі з різними категоріями клієнтів.Члени комісії задавали додаткові запитання, уважно вислуховували кожного випускника. Екзамени проходили в доброзичливій атмосфері, що також вплинуло на якість відповідей студентів.
Випускники коледжів підтвердили хороший та відмінний рівень ключових понять та змісту теорії соціальної роботи, методів та прийомів її реалізації. Комісія відзначила повні змістовні відповіді, які характеризувалися творчим підходом до підбору оптимальних технологій соціальної роботи залежно від сформульованих у білеті ситуацій.
Практичний досвід проведення іспитів у новому форматі підтвердив: дистанційна форма навчання має майбутнє як у педагогічних коледжах, так і в усіх закладах освіти загалом.