У межах вивчення освітнього компоненту «Організація психологічної служби», 25 жовтня відбулося бінарне практичне заняття для студентів групи СРСП-42 спеціальності 231 «Соціальна робота» (ОП «Соціальна педагогіка»).
Заняття проводила Христина Ляхович, студентка 2 курсу ОР «магістр» під керівництвом доцентки Лідії Тимків та соціальний педагог Отинійського ліцею Михайло Гундяк.
Практичне заняття було присвячене питанням функціональних обов’язків та змісту роботи соціального педагога в освітньому закладі, основним видам та формам його професійної діяльності. Значна увага приділялася ролі соціального педагога в закладі загальної середньої освіти й налагодження тісної взаємодії з педагогічним колективом та батьками учнів для повноцінної реалізації ним професійних функцій. Також було висвітлено питання співпраці соціального педагога з державними установами та громадськими організаціями, спрямованої на комплексне розв’язання проблем дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах. Зокрема, було акцентовано увагу на особливостях соціально-педагогічного супроводу дітей з числа ВПО.
Під час заняття Михайло Гундяк розповів про напрямки і форми професійної діяльності соціального педагога, роботу з дітьми групи ризику, захист психічного здоров’я учасників освітнього процесу, профілактику протиправної поведінки, насильства над дітьми, підвищення соціально-педагогічної культури учнів, батьків, педагогів освітнього закладу, надання допомоги постраждалим від військових дій тощо. Розповідь підкріплювалася реальними прикладами розв’язання проблем та поставленням перед студентами конкретних завдань. Зворотній зв’язок з аудиторією підвищував рівень сприйняття розповіді та сприяв засвоєнню основних аспектів, на яких наголошував М.Гундяк. Отримані знання, дозволили здобувачам вищої освіти успішно виконати практичні завдання (у виглядів кейсів), передбачені планом бінарного заняття.
На занятті також були присутні студенти групи СРСП-32, які висловили бажання ознайомитися з аспектами соціально-педагогічної діяльності в закладі загальної середньої освіти.
Залучення практичних працівників до проведення занять значно підвищує ефективність освітнього процесу, адже здобувачі мають змогу отримати відповіді від кваліфікованих фахівців і використовувати їхній досвід у майбутній професійній діяльності.