Рекомендований перелік тем
кваліфікаційних (бакалаврських) робіт
Освітня програма «Соціальна робота»
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень
Ступінь вищої освіти: бакалавр
Галузь знань: 23 Соціальна робота
Спеціальність: 231 Соціальна робота
Освітня програма: Соціальна робота
Форма навчання: денна/заочна
Рекомендований перелік тем кваліфікаційних (бакалаврських) робіт
на 2023-2024 н.р.
Ворощук О. Д. | 1. Технологія профілактики та подолання міжособистісних конфліктів у підлітковому віці.
2. Організація і управління діяльністю студентських соціальних служб у вищих навчальних закладах України. 3. Особливості професійної міжособистісної взаємодії у соціальній роботі. 4. Формування соціальної компетентності старшокласників в умовах громадського об’єднання. 5. Формування соціального здоров’я дітей-сиріт підліткового віку в загальноосвітніх школах-інтернатах. |
Дідух І. Я. | 1. Соціальна реклама: теорія і практика розвитку.
2. Проєктна діяльність як невід’ємна частина реалізації соціальних ініціатив. 3. Інноваційні технології в соціальній роботі. 4. Особливості гендерної соціалізації осіб з інвалідністю. 5. Впровадження концепцій доступності для осіб з інвалідністю. |
Зозуляк-Случик Р. В. | 1. Особливості соціального захисту внутрішньо переміщених сімей.
2. Особливості професійної підготовки соціальних працівників у країнах ЄС. 3. Діяльність недержавних організацій з внутрішньо переміщеними особами. 4. Засади профілактичної роботи в Центрах соціальних служб. 5. Формування відповідальності у майбутніх фахівців із соціальної роботи у ЗВО. |
Комар І. В. | 1. Використання соціально-профілактичного тренінгу в роботі соціального педагога.
2. Тренінг як інноваційна форма соціально-педагогічної роботи. 3. Вплив засобів масової інформації на соціальне виховання. 4. Соціальна робота з дітьми та молоддю за місцем проживання. 5. Соціально-педагогічна робота з формування навичок соціальної компетентності у вихованців інтернатних закладів. |
Кулик І. Я. | 1. Соціальні технології реабілітації осіб без постійного місця проживання.
2. Соціальний супровід сімей, які мають прийомних дітей. 3. Особливості соціальної роботи з багатодітними сім‘ями на сучасному етапі. 4. Соціальний супровід сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах. 5. Соціальна підтримка молодої сім’ї. |
Лемко Г. І. | 1. Спілкування в соціальних мережах як чинник агресивності в ранньому юнацькому віці.
2. Патронат сім’ї: теорія і практика деінституалізації. 3. Соціальна реабілітація дітей, що зазнали насильства в сім’ї. 4. Стан та перспективи розвитку сімейних форм опіки в сучасній Україні. 5. Особливості профілактичної соціальної роботи у запобіганні торгівлі людьми. |
Михайлишин Г. Й. | 1. Стресостійкість як одна з важливих складових профілактики професійного вигорання фахівців соціальної роботи.
2. Подолання професійних стереотипів у роботі соціальних працівників. 3. Благодійні фонди в системі соціальної роботи. 4. Проєктний менеджмент в контексті реалізації соціальних проєктів у місцевих громадах. 5. Вітчизняний досвід впровадження інновацій у соціальній роботі. |
Петришин Р. А. | 1. Соціально-правовий супровід дітей із неблагополучних сімей.
2. Неблагополучна сім’я як об’єкт роботи соціальних служб в територіальній громаді. 3. Здійснення соціально-молодіжної політики в територіальній громаді. 4. Соціальний захист прав і законних інтересів неповнолітніх нормами сімейного законодавства. 5. Сучасна стратегія розвитку соціальної роботи в Україні в наданні соціальних послуг. |
Протас О. Л. | 1. Соціальна підтримка безробітних осіб з функціональними обмеженнями в умовах центру зайнятості
2. Соціальний супровід дітей із дистантних сімей. 3. Адаптація дітей, позбавлених батьківського піклування, в умовах центру соціально-психологічної реабілітації. 4. Медіація як технологія супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах. 5. Соціальна робота з вразливими категоріями населення в умовах об’єднаної територіальної громади. |
Сабат Н. В. | 1. Технології надання соціальних послуг у територіальних центрах соціального обслуговування.
2. Технології соціальної підтримки членів внутрішньо переміщених сімей засобами арттерапії. 3. Технології соціальної підтримки учасників бойових дій у процесі їхньої адаптації до мирного життя. 4. Технології соціальної роботи з людьми похилого віку в умовах закладів соціального обслуговування. 5. Технології використання інтернет-ресурсів у професійній діяльності соціальних працівників. |
Сабат Н. І. | 1. Соціалізація дітей і молоді з тимчасово окупованих територій України засобами арттерапії.
2. Організація партнерської взаємодії з сім’ями внутрішньо переміщених осіб. 3. Соціальна підтримка членів сімей учасників бойових дій. 4. Соціальна профілактика відмови сім’ї від літнього родича. 5. Особливості соціальної роботи у територіальній громаді в період кризи. |
Тимків Л. С. | 1. Соціальна робота з підлітками, схильними до скоєння злочинів і правопорушень у центрах сім’ї, дітей та молоді.
2. Соціальний аспект діяльності молодіжних об’єднань. 3. Формування соціальної адаптивності дітей з аутизмом в освітньому процесі спеціальної (корекційної) школи 4. Соціальна робота з профілактики професійного вигорання соціальних працівників. 5. Сімейно-орієнтований підхід в контексті соціальної роботи з сім’ями, що перебувають в складних життєвих обставинах |
Рекомендований перелік тем
кваліфікаційних (бакалаврських) робіт
Освітня програма «Соціальна педагогіка»
Рівень вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень
Ступінь вищої освіти: бакалавр
Галузь знань: 23 Соціальна робота
Спеціальність: 231 Соціальна робота
Освітня програма: Соціальна педагогіка
Форма навчання: денна/заочна
Рекомендований перелік тем кваліфікаційних (бакалаврських) робіт
на 2021-2022 н.р.
- Формування культури соціородинної ідентичності в сім’ї.
- Формування психолого-педагогічної культури батьків (та інших родинних вихователів).
- Формування родинної культури у старшокласників (аналогічно дітей різних вікових груп).
- Формування гендерної культури старшокласників (аналогічно дітей різних вікових груп).
- Формування статевої культури старшокласників (аналогічно дітей різних вікових груп).
- Формування елементів сексуальної культури старшокласників (аналогічно осіб різних вікових груп).
- Формування емоційно-інтимної культури у старшокласників (аналогічно дітей різних вікових груп).
- Соціально-психологічні особливості виховання молодших школярів (аналогічно дітей різних вікових груп) із неповних сімей.
- Соціально-психологічні особливості виховання молодших школярів (аналогічно дітей різних вікових груп) із повних змінених сімей.
- Соціально-психологічні особливості виховання молодших школярів (аналогічно дітей різних вікових груп) із адопційних сімей.
- Соціально-психологічні особливості виховання молодших школярів (аналогічно дітей різних вікових груп) із опікунських сімей.
- Соціально-психологічні особливості виховання молодших школярів (аналогічно дітей різних вікових груп) із патронатних сімей.
- Соціально-психологічні особливості розвитку і поведінки дітей із неповних сімей.
- Соціально-психологічні особливості розвитку і поведінки дітей із неповних сімей (аналогічно із різних типів неповних сімей – осиротілих, позашлюбних, розлучених, дистантних).
- Соціально-психологічні особливості розвитку і поведінки дітей із повних змінених сімей (аналогічно із різних типів повних змінених сімей).
- Соціально-психологічні особливості розвитку і поведінки дітей із адопційних сімей (аналогічно із різних типів адопційних сімей).
- Соціально-психологічні особливості розвитку і поведінки дітей із опікунських сімей (аналогічно із різних типів опікунських сімей).
- Соціально-психологічні особливості розвитку і поведінки дітей із патронатних сімей (аналогічно із різних типів патронатних сімей).
- Соціально-психологічні особливості розвитку і поведінки дітей із неблагополучних сімей (аналогічно із різних типів неблагополучних сімей).
- Соціально-психологічні особливості розвитку і поведінки дітей із однодітних сімей (аналогічно із різних типів малодітних сімей).
- Соціально-психологічні особливості розвитку і поведінки дітей із багатодітних сімей (аналогічно із різних типів багатодітних сімей).
- Соціально-психологічні особливості розвитку і поведінки дітей в умовах задоволення/незадоволення і правильного формування їхніх біологічних потреб.
- Соціально-психологічні особливості розвитку і поведінки дітей в умовах задоволення/незадоволення і правильного формування їхніх соціальних потреб.
- Соціально-психологічні особливості розвитку і поведінки дітей в умовах задоволення/незадоволення і правильного формування їхніх економічних потреб.
- Соціально-психологічні особливості розвитку і поведінки дітей в умовах задоволення/незадоволення і правильного формування їхніх духовних потреб.
- Соціально-психологічні особливості взаємовідносин у молодій сім’ї.
- Використання специфічних форм і методів соціального психолого-педагогічного супроводу різних типів опікунських сімей.
- Використання специфічних форм і методів соціального психолого-педагогічного супроводу різних типів патронатних сімей.
- Корекція професійних умінь і навичок діяльності соціального педагога (практичного психолога) з різними типами патронатних сімей.
- Соціально-психологічна підтримка різних типів сімей у родинному вихованні зростаючого покоління.
2020-2021 н.р.
- Сімейні традиції у вихованні моральності учнів старших класів.
- Соціалізація молодших школярів в середовищі ровесників.
- Вплив соціальних мереж на процес соціалізації підлітків.
- Співпраця соціального педагога з громадськими молодіжними організаціями у забезпеченні їх прав.
- Соціальна робота з вразливими категоріями населення в умовах об’єднаної територіальної громади.
- Підвищення педагогічної культури батьків як умова попередження сімейного неблагополуччя.
- Вплив груп продовженого дня на соціальний розвиток дітей молодшого шкільного віку.
- Соціально- педагогічні особливості організації дозвіллєвої діяльності з дітьми- сиротами.
- Особливості статевого виховання підлітків в умовах закладу середньої освіти.
- Емоційне вигорання працівників соціальних служб.
- Соціально-правовий захист дітей та молоді в діяльності соціальних служб.
- Особливості готовності студентської молоді до створення.
- Особливості діяльності соціального працівника на різних етапах професіоналізації.
- Виховання моральних цінностей старшокласників.
- Формування в учнів молодшого шкільного віку навичок спілкування в системі соціальних взаємовідносин.
- Соціально-педагогічні засади формування екологічної культури учнівської молоді.
2019-2020 н.р.
- Формування педагогічної культури майбутніх соціальних педагогів.
- Вплив сімейного виховання на соціалізацію дитини дошкільного віку.
- Соціально-педагогічна робота щодо профілактики насильства над дітьми в сім’ї.
- Вплив засобів масової інформації на соціалізацію підлітків.
- Оцінка потреб дитини як умова планування соціального супроводу прийомної сім’ї.
- Соціально-педагогічна діялність щодо запобігання конфліктів між батьками і дітьми.
- Сімейне виховання – запорука психічного здоров’я дитини: проблеми та шляхи їх вирішення.
- Вплив дитячо-батьківських стосунків на розвиток психоемоційної сфери дошкільників.
- Роль профорієнтація у соціальному становленні сучасної молодої людини.
- Формування моделі чоловічої поведінки хлопчиків в материнській неповній сім‘ї.
- Соціально-педагогічні умови виховання морально-естетичних почуттів дітей засобами казкотерапії.
- Соціально-правова профілактика кібербулінгу в освітньому середовищі серед підлітків.
- Профілактика насильства над учнями в умовах шкільного середовища.
- Розвиток обдарованості підлітків в умовах закладу загальної середньої освіти.
- Соціально-педагогічний супровід дітей із неблагополучних сімей в умовах закладу загальної середньої освіти.
- Сімейний патронат як ефективна соціально-педагогічна інновація України.
- Соціальний супровід однодітних сімей.
- Превентивне виховання як чинник попередження тютюнозалежності у середовищі підлітків.
- Волонтерська діяльність як соціальний феномен.
- Соціально-педагогічна корекція девіантної поведінки молодших школярів загальноосвітньої школи.
- Соціально-педагогічні особливості розвитку духовно-моральних цінностей молодших школярів в умовах соціально-виховного середовища нової української школи.
- Педагогічний супровід професійного самовизначення старшокласників.
- Особливості соціально-економічного захисту дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківської опіки в Україні.
- Соціально-педагогічна реабілітація дітей з легкою розумовою відсталістю.
- Формування інтелектуальної готовності до навчальної дяльності дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО.
- Молодший шкільний вік під впливом сімейного виховання.
- Соціалізації підлітків під впливом соціальних мереж- приховані проблеми сучасності.
- Арт-терапія як форма роботи соціального педагога з дітьми дошкільного віку.
- Формування соціально-значущих якостей молодших школярів в умовах школи.
- Соціально-культурна реабілітація дітей з особливими освітніми потребами арт-терапевтичними засобами.
- Соціально-педагогічна корекція девіантної поведінки старшокласників.
- Здоров’я зберігаючі технології роботі соціального педагога умовах загальноосвітньої школи.
- Профілактика вагітностей серед дівчат підліткового віку.
- Молодіжна субкультура як предмет соціологічного дослідження.
- Формування педагогічної культури майбутніх соціальних педагогів.
- Формування соціальної компетентності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в умовах дитячого будинку.
- Соціально-педагогічні основи здійснення процесу статевого виховання старшокласників.
- Покращення шлюбно-сімейних стосунків як напрям соціально-педагогічної діяльності.
- Соціально-педагогічні аспекти формування морально-патріотичних почуттів учнівської молоді.
- Соціально-педагогічна діяльність з профілактики неуспішності підлітків в умовах ЗО.
- Методика і практика соціальної роботи з безпритульними дітьми.
- Взаємодія соціального педагога з органами виконавчої влади у правовому.
- Психологічні допомога особам з серцево-судинними розладами.
- Соціально-психологічні особливості формування ціннісних орієнтацій студентів вищих навчальних закладів.
- Організація і діяльність молодіжного волонтерського руху в Україні.
- Робота соціального педагога з обдарованими дітьми в школі.
- Особливості адаптації студентської молоді до умов навчання у вищому навчальному закладі.
- Соціалізація дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в Центрі опіки дитини.
- Попередження девіантної поведінки підлітків у контексті діяльності соціального педагога.
- Соціально-психологічні особливості розвитку і поведінки дітей із неповних сімей.
- Соціально-психологічні умови подолання конфліктів у підлітковому середовищі.
- Соціалізація дітей дошкільного віку засобами казкотерапії.
- Соціально-педагогічна допомога дітям із сімей учасників ООС.
2018-2019 н.р.
- Здійснення превентивного виховання тютюнозалежності серед підлітків.
- Волонтерство як соціальний феномен.
- Особливості роботи соціального педагога з метою покращення шлюбно-сімейних стосунків.
- Формування здорового способу життя у молодіжному середовищі як соціальна проблема.
- Особливості діяльності ЦСССДМ Івано-Франківщини з молоддю.
- Особливості здійснення соціально-педагогічної роботи з неблагополучними сім’ями.
- Особливості здійснення соціально-педагогічної та соціальної роботи з важковиховуваними підлітками.
- Діяльність організації «Пласт» як чинника соціалізації дітей юнацького віку Галичини (перша третина ХХ століття).
- Комп’ютерна залежність у підлітковому середовищі як соціально-педагогічна проблема.
- Включення підлітків у систему релігійних відносин як чинник соціалізації.
- Соціально-педагогічні аспекти популяризації здорового способу життя серед старшокласників.
- Вирішення конфліктів у середовищі старшокласників як соціально-педагогічна проблема.
- Особливості діяльності соціального педагога з підлітками схильними до делінквенції.
- Соціально-педагогічна корекція соціальним педагогом порушень поведінки підлітків інтернатних закладів.
- Робота соціального педагога в школі з сім’ями, які перебувають у складних життєвих обставинах.
- Соціально-культурна анімація як напрям діяльності соціального педагога в загальноосвітніх закладах.
- Соціально-педагогічна робота з підготовки старшокласників до усвідомленого батьківства.
- Особливості профілактичної роботи соціального педагога щодо профілактики жорстокого ставлення до дітей у сім’ї.
- Соціально-психологічні чинники впливу мас-медіа на формування ціннісних орієнтацій молоді.
- Особливості використання ігрових технік в системі соціально-педагогічної роботи.
- Особливості соціально-педагогічної роботи з сім’ями, які виховують дітей раннього віку.
- Зміст та форми роботи соціального педагога у центрах матері та дитини.
- Використання засобів арт-терапії в центрах соціально-психологічної реабілітації для дітей та молоді з функціональними обмеженнями.
- Формування професійного іміджу майбутнього соціального працівника.
- Гендерна специфіка дошлюбної поведінки студентської молоді.
- Підготовка майбутніх соціальних педагогів до виконання професійної ролі аніматора.
- Вплив темпераменту на мотив досягнення успіху.
- Вплив трудової міграції батьків на психоемоційний розвиток дітей дошкільного віку.
- Вплив трудової міграції батьків на психоемоційний розвиток дітей молодшого шкільного віку.
- Психологічний супровід соціально-психологічної адаптації дітей із сімей внутрішньопереміщених осіб із зони АТО.
- Соціально-психологічні особливості професійної ідентифікації студентів подвійних спеціальностей.
- Соціально-психологічні детермінанти жертв газлайтінгу в батьківській родині як фактор віктимізації.
- Ефективність використання методів арт-терапії в роботі з девіантними підлітками.
- Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики та корекції девіантної поведінки дітей-сиріт.
- Соціально-психологічна реабілітація студентів з інвалідністю під час їх навчання в ВНЗ.
- Соціально-психологічні закономірності впливу модних тенденцій на особистість.
- Емоційний інтелект, як чинник соціально-психологічної адаптації особистості до навчального середовища закладів вищої освіти.
- Вплив стилю сімейного виховання на розвиток вольових якостей молодших школярів.
- Соціально-психологічний супровід інклюзивного навчання.
- Молодіжне безробіття в Україні: особливості та засоби розв’язання в контексті діяльності Державної служби зайнятості.
- Соціально-психологічний супровід невстигаючих підлітків.
- Мотивація волонтерської діяльності студентів.
- Формування готовності студентської молоді до створення сім’ї