Професорка кафедри Оксана Протас 2 квітня 2024 року виступила на пленарному засіданні звітної наукової конференції за участю викладачів, докторантів, аспірантів педагогічного факультету з доповіддю «Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з обдарованими дітьми»
Доповідачка зазначила, що проблема обдарованості є актуальною, адже потенціал обдарованості є найціннішим ресурсом духовного поступу й матеріального розвитку людства. Дослідження особливостей соціалізації й самовизначення обдарованих дітей і молоді актуалізує необхідність соціально-педагогічної роботи з ними, задоволення їх інтересів, потреб, створення сприятливих умов для успішної реалізації їх інтелектуально-творчого потенціалу. Під час доповіді було розкрито теоретико-методологічні та методико-прикладні засади дослідження, розглянуто терміносистему проблеми дослідження, представлено типологізацію видів обдарованості, охарактеризовано функціональні обов’язки соціального педагога в роботі з обдарованими дітьми, подано результати експериментального дослідження ефективності впровадження розробленої структурно-функціональної моделі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з обдарованими дітьми.
Учасники звітної наукової конференції взяли участь в обговоренні доповіді.
Професорка кафедри Оксана Протас висловлює вдячність за позитивну оцінку наукових напрацювань керівництву та колегам факультету та кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.